BEOGRAD, 27. novembar 2024. – „Metodologija po kojoj funkcioniše javni prevoz i za koju su platili građani Beograda, ne sme da se menja 40 dana nakon potpisivanja ugovora, tako da ukidanje reda vožnje o kom se priča, ne bi bilo po zakonu i ne sme da se dozvoli. Stotrideset godina ovaj grad ima red vožnje, ali Aleksandra Šapića neće preživeti“, izjavio je Stefan Simić, odbornik Pokreta slobodnih građana u Skupštini grada Beograda.
Simić je zatražio od odbornika da imaju sluha da potrebe građana, i da kako je predviđeno tamno plavi autobusi ne mogu imati crne oznake, jer će ta kombinacija građanima biti teško čitljiva, i zatražio da se donese odluka da garažne oznake vozila budu bele boje.
„Beograd je jedini grad u Evropi koji skraćuje tramvajske mreže, potreban nam je predlog da se tramvajska šina produži do Kumodraža. Novi tramvaj su nam potrebni jer mogu da prime više od 205 ljudi i to je dobra opcija za ovaj grad“, rekao je Simić komentarišući predlog da se izbace tramvaji iz ulice Vojvode Stepe.
Smić je dodao da u ovom trenutku u operativno kontrolnom centru GSP-a po smeni radi 7 dispečera koji mogu da isprate po 50 vozila, da bi ovaj sistem funkcionisao potrebno nam je bar 25 dispečera po smeni.
„Bezbednost u prevozu mora da se podigne na veći nivo, svedočili smo nedavno ispadanju sugrađanke iz linije 50 zato što su vrata ostala otvorena. Naš predlog je da sva vozila moraju imati aktivan bezbednosni sitem koji onemogućava kretanje vozila dok sva vrata nisu zatvorena, kao i funkcionalna led svetla iznad vrata koja moraju biti ispravna dok su vrata otvorena“, zaključio je Simić, prenosi PSG.
D. B.